Pannekoeken en warm water! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Esmée Coterlet - WaarBenJij.nu Pannekoeken en warm water! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Esmée Coterlet - WaarBenJij.nu

Pannekoeken en warm water!

Blijf op de hoogte en volg Esmée

25 Juli 2012 | Ghana, Kumasi

Hi mensen hier ben ik weer!

Er is niet bepaald veel gebeurd de afgelopen dagen, wel heb ik een leuk nieuwtje, ik ga straks bij al m'n verhalen de foto's plaatsen! Ook gooi ik er wat op facebook, dan zien jullie mijn leventje hier!

Gisteren gingen we toen we klaar waren bij het weeshuis naar het stadje, waar we nog een paar souvenirs hebben gekocht. Geweldig, voor het geld wat je normaal uitgeeft aan een souvenir koop je er hier drie of vier!
Volgens onze host-pa moesten we proberen terug te komen met de trotro, een soort busje! Dus moesten we een flink stuk lopen, maar een aardige ghanees liep met ons mee om ons de weg te wijzen. Zo zagen we wel weer wat van de stad, kwamen een leuk marktje tegen en helaas veel bedelaars.
We dufden in zo'n drukte niet steeds onze knip te pakken, dus vanaf nu houden we wat geld apart voor de bedelaars, in onze zak of zo.

Gisteravond even beide oma's gebeld, weten die ook weer hoe en wat en we zijn lekker vroeg ons bedje in gedoken. Dat gebeurd wel vaker, want 's avonds verveel je je al snel! Oma Vedder: ben al goed op weg in een van je boeken!

Vanochtend al weer aan het werk geweest, vroeg weggegaan voor een meeting met de organisatie. We konden zo even doorgeven wat goed en niet goed ging en ze boden ons aan om naar een ander weeshuis te gaan omdat er hier zoveel vrijwilligers zijn. Dat doen we dus niet, we blijven lekker hier, zo erg is het ook weer niet. We zeiden het zodat ze er in het vervolg rekening mee houden, maar niet omdat we het zo inmens erg vinden.

Morgen gaan we met de kindjes, ook de gehandicapte(!) naar de dierentuin, ben benieuwd wat dat gaat worden!

Verder hebben we tegenwoordig warm water om te douchen en eten we vanavond, jaja, nederlandse pannekoeken met poedersuiker! JEEEEJ

Als het goed is kan ik zo wat foto's plaatsen, anders komt het een andere keer wel, tot snel weer! kus

  • 25 Juli 2012 - 17:24

    Mama:

    hmmmm pannekoeken....hebben we vanmiddag ook net genuttigd op een terrasje. Smaakte erg naar karton hier in het zuiden van Frankrijk. Benieuwd, waar ze bij jou naar smaken, haha
    xxmama

  • 25 Juli 2012 - 18:28

    Ome Henk:

    Nou, ik hou niet van pannekoeken, is er niet lekker exotisch voer?

  • 25 Juli 2012 - 21:21

    Door Tim Duyst:

    Hoi Esmee, ik volg telkens je verslagen. Leuk en mooi te lezen dat je het goed hebt. Geniet overal van.

  • 29 Juli 2012 - 18:14

    Joop:

    Lekker heeuuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2012

Thuis!

09 Augustus 2012

Laatste loodjes!

04 Augustus 2012

Rare gebruiken.

01 Augustus 2012

Wat een verhalen!

30 Juli 2012

Nederland op een Bounty eiland.
Esmée

Actief sinds 11 Juni 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 8578

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: