Neuwe vriendnnetjes - Reisverslag uit Accra, Ghana van Esmée Coterlet - WaarBenJij.nu Neuwe vriendnnetjes - Reisverslag uit Accra, Ghana van Esmée Coterlet - WaarBenJij.nu

Neuwe vriendnnetjes

Door: esmeevandecoterlet

Blijf op de hoogte en volg Esmée

15 Juli 2012 | Ghana, Accra

Zo, vandaag hebben we lekker genoten!
Gisteravond gingen we eten bij een restaurantje aan zee, dat was heerlijk en een prachtig utzicht! pfoejoejoej!

Vanochtend drie nieuwe nederlandse meden onmoet,Rebecca,Carmen en Ranne. We hebben een topdag gehad. We zjn lekker naar het strand geweest en toen we daar aankwamen dachten de mensen dat we stewardessen van KLM waren, dus we kregen gratis lgbedden en werden compleet verzorgd. HOE PATAT IS DAT?
We konden paardrjden op het strand, dus ik heb lang gezocht naar een gezond paard, ik wlde zo`n andere niet steunen ofcourse.
Dus, heerljk lopen crossen over het strand,lekkuuuur!

Er kwamen van de verkoop mensjes steeds naar ons toe, dus k heb mjn nagels laten doen en een armbandje laten maken met een naam erop. kettnktje gekocht, k denk aan de thusbljvers met m`n souvenrs hoor!

voorlopg kan k nog geen foto`s uploaden, weet ook net wanneer het wel kan egenljk...

De meden gaan nu uit, k vond het een strak plan om vroeg in bed te gaan liggen, heb er geen problemen mee dat zj weggaan,k vermaak me prma n m`n eentje. straks lekker douchen en slapen,lekker!

Ondertussen ben k lekker aan het chatten met Rck, en hj heeft een verrassng voor me gepland: Maandag de 13e gaan we lekker een mdweekje samen weg!heerljk saampjes, een topvoorutzcht!

Nu hebben julle weer een update! Kus!

  • 15 Juli 2012 - 20:58

    Esmée Van De Coterlet:

    Rianne mensen, geen Ranne, sorry!

  • 15 Juli 2012 - 21:00

    Esmée Van De Coterlet:

    De i doet het net zo goed...

  • 15 Juli 2012 - 21:01

    Joop:

    Leuk dat je weer een update plaatst, Es!
    Iedere dag even koekeloeren hoe het is met zuster en Luuc.
    Al in het tehuis geweest?
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt!!

    x

  • 15 Juli 2012 - 21:06

    Herma:

    hebben ze leuke blingbling?? heb namelijk in februari een feestje..

  • 15 Juli 2012 - 21:14

    Ome Henk:

    Kus terug :)

  • 15 Juli 2012 - 21:28

    Biep:

    geniet ervan lekker relaxen en leuke indrukken opdoen, liefs eddy en biep

  • 16 Juli 2012 - 17:40

    Joop:

    Zie trouwens dat je een pittig zonnetje hebt!
    Ik was vanmiddag zeer optimistisch met mijn nieuwe korte broek naar de super gegaan om even pasta di Jody te koken.. heel best, maar ik had het wel mooi koud. :( Het is hier namelijk 16 graden. :(
    xxx

  • 17 Juli 2012 - 20:37

    Esmée Van De Coterlet:

    Mam, ik heb iets veeeeeeel leukers!
    dankjulliewel allemaal, de reacties doen me goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2012

Thuis!

09 Augustus 2012

Laatste loodjes!

04 Augustus 2012

Rare gebruiken.

01 Augustus 2012

Wat een verhalen!

30 Juli 2012

Nederland op een Bounty eiland.
Esmée

Actief sinds 11 Juni 2012
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 8580

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: