Markt!! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Esmée Coterlet - WaarBenJij.nu Markt!! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Esmée Coterlet - WaarBenJij.nu

Markt!!

Door: esmeevandecoterlet

Blijf op de hoogte en volg Esmée

14 Juli 2012 | Ghana, Accra

Dat is al snel een nieuw verslag. Vind je het gek, het is stikheet buiten en hier staat een heerlijke airco aan!

Luuc en ik zijn naar de markt geweest, iedereen wilde ons wat verkopen want blanken zijn rijk. Pff, wat was het druk en iedereen riep dat we even moesten komen kijken! We kwamen ogen tekort.

Na een tijdje kwam er een Ghanese vrouw die onze namen wilde weten en met ons wilde dansen.Nou ben ik geen goeie danser, maar gelukkig beschik ik over een redelijke kont, dus zodra je daar mee schud, dans je de sterren van de hemel. Dus daar kwamen wat "woeaa's" en een tik op m'n billaaah van de vrouwen die dachten dat ze ons wel voor paal konden zetten opmdat we niet konden dansen! oeh yeah!

Verder stonk die markt wel als een dood kalf ofzo, niet te harden. En mensen vragen me gewoon rustig om een cedi.

Rijden kunnen ze hier allemaal niet, ze crossen van de ene plek naar de andere en met een beetje geluk raken ze elkaar niet. En als ze in de file staan geven ze de gene voor zich even een zetje. Je kan zeggen dat ze hier geen rijbewijs hebben, of juist een heel speciaal rijbewijs. Anyway, ik zou het niet aandurven.

Ik kan lekker goedkoop bellen naar NL, ik heb haast vier minuten met rick gebeld en het kostte me anderhalve cedi, wat neerkomt op nog geen 75 eurocent! Dus, ik ga lekker bellen op huis aan!

Dat was het alweer, de tweede van vandaag. Geniet ervan, zolang zal het niet duren voordat ze eens in de week komen!

kus!

  • 14 Juli 2012 - 16:13

    Herma:

    Hè leuk, naar de markt had ik ook wel even mee gewild..maar dat dansen is inderdaad ook niks voor mij!

  • 15 Juli 2012 - 04:22

    Henri Peels:

    Leuk verhaal nou valt jou dikke kont reuze me hoor meis ( als je die van mij bekijkt ) veel plezier verder met je reis

  • 15 Juli 2012 - 14:02

    Cuinera:

    zo leuk om te lezen dat je het goed hebt daar wil alles horen als je weer thuis bent, goede tijd daar en veel plezier

  • 15 Juli 2012 - 20:32

    Esmee:

    h mensen!

    Het s top her. Ik heb ook leuk vrienden gemaakt enzo, ga er zo even een blog over schrjven

    x

  • 16 Juli 2012 - 14:03

    Oma Vedder.:

    Leuk Esmee om zo al wat van jou te horen Liefs oma en natuurlijk ook van opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2012

Thuis!

09 Augustus 2012

Laatste loodjes!

04 Augustus 2012

Rare gebruiken.

01 Augustus 2012

Wat een verhalen!

30 Juli 2012

Nederland op een Bounty eiland.
Esmée

Actief sinds 11 Juni 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 8577

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: