We gaan! - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Esmée Coterlet - WaarBenJij.nu We gaan! - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Esmée Coterlet - WaarBenJij.nu

We gaan!

Door: esmeevandecoterlet

Blijf op de hoogte en volg Esmée

13 Juli 2012 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

Jeetje, wat is de tijd gevlogen zeg! Als ik op Hyves kijk, zie ik dat mijn laatste "WieWatWaar" van december is, en daar hadden we net besloten dat we het echt gingen doen!

Nu vliegen we vanavond al, vanochtend werd ik wakker en moest ik beginnen aan mijn Malaria tabletten. Zo vreemd allemaal. Het voelt totaal niet alsof ik vanavond naar een hele andere wereld vlieg. Voor m'n gevoel stap ik morgen gewoon weer in m'n bakwagentje en ga ik lekker een dagje visjes verkopen!

Niet dat ik er tegenop zie hoor, ik heb heel erg veel zin in! Ik ga een ervaring beleven die ik m'n leven lang bij me kan dragen en kan vertellen aan iedereen! Ik zie mezelf al zitten in een schommelstoel als oud vrouwtje, tegen haar kleinkinderen vertellen over vroeger! Hihi!

Ik besef me wel heel goed dat ik vanavond afscheid moet nemen, daar ben ik zo slecht in! Valt me steeds iets zwaarder, terwijl het maar een maandje is! Vanavond gaan m'n ouders, schoonouders, zusje en lieve vriendje mee om me uit te zwaaien. Dat wordt tranen met tuiten, maar we gaan ervoor, ik wil goed afscheid kunnen nemen en dan gaan genieten van onze reis!

De volgende update van mij komt uit Ghana! Ik zit dan in het Pink Hostel, zondag begint het echt!

Tot snel! kus

• 13 Juli 2012 - 09:48

Elly:

Hoi Esmee heel veel plezier daar,ga je zeker volgen en je foto,s bekijken!!
    Een goede vlucht en geniet ervan !!

• 13 Juli 2012 - 09:54

Joop:

Succes, zus!
    x

• 13 Juli 2012 - 16:09

Ome Henk:

achter de douane inmiddels, toitoitoi :)

• 15 Juli 2012 - 12:12

Janny V/d Coterlet.:

Lieve Esmee , geniet van de mensen,help hen zo veel je kan.
    Maak foto,s van de mooie natuur,schijf alles op ,zo dat wij straks alles kunnen zien.Groeten aan je vriendin.
    Ik hou van jou ,Oma